woensdag 19 juni 2013

Bye bye Nieuw-Zeeland

Na 9 maanden is het einde gekomen van weer een mooi avontuur. Over dit avontuur hebben jullie het een en ander kunnen lezen op deze blog maar niet zoveel als voorheen. Dit komt om een aantal redenen, zo heb ik dit jaar natuurlijk veel gewerkt. Maar dat is niet het belangrijkste, dat is namelijk dat je op een gegeven moment een nieuw leven op bouwt wat veel minder interresant is om over te schrijven. Ook blijft uit het oog uit het hard ook duidelijk nu van toepassing, na 3 jaar van reizen begint dat wel heel duidelijk te worden. Daar tegenover staan natuurlijk de mensen die wel echt geinterreseert blijven en deze mensen wil ik daar heel erg voor bedanken en tot snel.9
Daar tegen over staad ook dat ik nu weer afscheid heb moeten nemen van een hele groep mensen en dat blijft vervelend.
Maar genoeg daarover, nu op naar china.p
Afgelopen week heb ik door gebracht op het noorder eiland.hier heb ik samen met daan(een andere nederlander die bij de buren werkt) het een en ander bekeken. Zo zijn we naar de grootste agriculture show in astralasie geweest en hebben de hobbits bezocht in hun dorp hobbiton/ the shire bekend van natuurlijk LOTR en the hobbit.
Daarna zijn we naar het noorden gereist om via auckland naar het noordelijkste puntje van nz te rijden.(cape reinga). helaas zat het weer niet mee maar toch hebben we hier de zon op zien komen en een paar mooie dagen gehad. Vandaag heb ik nog een bezoek gebracht aan een diepzee aquarium en im de tijd te verdrijven nog een filmpje gezien. Nu op naar hong kong en dan naar xiamen china maar daarover later meer.

1 opmerking:

  1. Hoi Bart, wat bin ik blyd wer wat fan dy te kinne lezen.
    Fyn dat ut goad mei dy gjit.
    Der litst wat en ergens oars fienst wer wat..
    Bin benyd hoe ut dy ien china fergjit.
    Tot snel dikke tut dyn moaike :)

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is altijd leuk, en helemaal niet moeilijk!!!
Kies bij "Reageren als:" voor "Naam/URL" typ dan bij "Naam:" je naam in, bij URL mag je eventueel een webadres invullen van jezelf(zoals hyves facebook oid) of zet minimaal een spatie.
Druk nu op "OK".
En dan en je kan een berichtje achterlaten.