vrijdag 25 januari 2013

Harvest has started.

Eindelijk maar tog is het nu toch opweg de harvest. Nog niet op volle kracht maar toch hebben we de eerste 100+ hectares geoogst. Dit betekend natuurlijk weer dikke dagen en korte nachten.
Dit jaar heb ik het voorelkaar gekregen dat ik niet alleen op de vrachtauto sit maar ook ander werk mag doen. Zo is een van mijn taken nu kunstmest strooien niet met een trekker maar met een zelfrijdende strooier(zie foto).
Met het starten van de oogst ben ik ook gestart met mijn goede voor nemens van dit jaar. Namelijk niet meer aan komen. En indien mogelijk een beetje fitter worden. Omdit voor elkaar te krijgen doe ik samen met 3 andere jongens van het bedrijf 2 keer inde week bootcamp. Dit is op het leger gebaseerde training geleid soor een personal trainer (de dochter van de baas)
Natuurlijk hebben we hiervoor eigenlijk helemaal geen tijd en daarom is het om 6 uur sochtends. En omdat ik dit pas 2 keer gedaan heb (dinsdag en donderdag) heb ik nu al 4 dagen spierpijn.

1 opmerking:

  1. he he eindelijk een nij blochje!!!!! goed initiatief san boodcamp en spierpiene is net erg! he succes mei de harvest! dikke tut heit en mem

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is altijd leuk, en helemaal niet moeilijk!!!
Kies bij "Reageren als:" voor "Naam/URL" typ dan bij "Naam:" je naam in, bij URL mag je eventueel een webadres invullen van jezelf(zoals hyves facebook oid) of zet minimaal een spatie.
Druk nu op "OK".
En dan en je kan een berichtje achterlaten.